loading...
نت سرای الماس

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

شاید این جمعه بیاید شاید ***.*** پرده از چهره گشاید شاید

اَللّهُـمَّ عَجِّـل لِوَلیِّـکَ الفَـرَج

رضا قدرتی بازدید : 821 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)


یا حسین غریب مادر                       تویی ارباب دل من

یه گوشه چشمتو بسه                    واسه حل مشکل من

یه روزی میاد آقا جون                       که منم سگ تو باشم

چشامو موقع مرگم                          زیر پات گذاشته باشم

آقامن خودم میدونم                         لایق این حرفا نیستم

اما از شما چه پنهون                        از اهل زمونه هستم

دل من عاشق می مونه                   دائم از شما می خونه

منو میشناسی آقاجون                     من همونم اون دیوونه

تموم مردم دنیا                        ما رو می خونن دیوونه

آره ما دیوونه هستیم                        بیخیال این زمونه

تا وقتی عشق تو باشه                     اینا حرفه و بهونه

از عشق تو هلاکم                           این خطم اینم نشونه

می شنوم صدای پاتو                        رو زمین قدم میزاری

صدای رقیه میاد                            عمو جان کی آب میاری

یل کربلا ابالفضل                              قربون اون قد و بالات

فدای چشای نازت                           فدای خشکی لبهات

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما نسبت به این وبلاگ و کافی نت الماس خانلق چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 299
  • بازدید سال : 23,810
  • بازدید کلی : 137,216