loading...
نت سرای الماس

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

شاید این جمعه بیاید شاید ***.*** پرده از چهره گشاید شاید

اَللّهُـمَّ عَجِّـل لِوَلیِّـکَ الفَـرَج

رضا قدرتی بازدید : 471 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

 صفات پرهیزکاران

 (یکی از یاران پرهیزکار امام (ع) به نام همام گفت: ای امیرمومنان پرهیزکاران را برای من آن چنان توصیف کن گویا آنان را با چشم می‏نگرم.

 امام (ع) در پاسخ او درنگی کرد و فرمود:

 (ای همام! از خدا بترس و نیکوکار باش که خداوند با پرهیزکاران و نیکوکاران است)اما همام دست بردار نبود و اصرار ورزید، تا آنکه امام (ع) تصمیم گرفت صفات پرهیزکاران را بیان فرماید. پس خدا را سپاس و ثنا گفت، و بر پیامبرش درود فرستاد، و فرمود) سیمای پرهیزکاران پس از ستایش پروردگار :

رضا قدرتی بازدید : 1031 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (1)

برای دانلود فایل صوتی بر روی نام مورد تظر کلیک کنید

 

 

ایران ایرن ایران

بهاران خجسته باد

به ناله در خون خفته ( همه به پیش )

بوی گل سوسن و یاسمن آمد

برخیزید، برخیزید، ای شهیدان راه خدا

خمینی ای امام – کر

خمینی ای امام – بی کلام

خمینی ای امام – با کلام

آمریکا ننگ به نیرنگ تو

الله اکبر ، خمینی رهبر

معمار حرم

من ایرانیم

شهید

خدا یکی ، ایمان یکی

از این انقلاب ایران زنده شد

خدایا ، خدایا

منشین ای برادر

از افق دمید – بی کلام

از افق دمید

بت شکن

ما جان بر کفیم

پیرو خط امامیم

ارتش ای قهرمان ما

آزاده مردی

آورده ارمغان ها

ایران در راه ظفر

بهار

از غم دل لاله ها

ای نسل انقلاب

چون آیی بر بالین من

********

متن سرودهای انقلابی

 

 سرود جمهوری اسلامی ایران

سَر زَد از اُفُق       مِهرِ خاوران
فروغِ دیدهٔ حق باوران
بهمن!       فَرِّ ایمانِ ماست
پیامت ای امام!
«استقلال، آزادی»     نقشِ جانِ ماست
شهیدان!
پیچیده در گوش زمانْ     فریادتان
پاینده     مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

شاعر این سرود،آقای ساعد باقری

آهنگساز  آقای دکتر حسن ریاحی

مدت زمان اجرای آن ۵۹ ثانیه 

*****

رضا قدرتی بازدید : 324 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

فهرست:

  1. مقدمه
  2. هدف از نهضت عاشورا
  3. نهضت مقدس عاشورا دارای چه نتایجی است
  4. امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر
  5. روز عاشورا
  6. طول عمر امام مهدی- انتظار- وظیفه هر انسان منتظر
  7. انتظار در مکتب اسلام
  8. انتظار چند گونه است
  9. معنای انتظار چیست- خود انتظار
  10. وظیفه منتظران در عصر غیبت چیست- وظایفی که شیعیان در عصر غیبت برعهده دارند
  11. وظایف شیعیان در عصر غیبت در کلام امام رضا (ع)
  12. جلوه‌ها و آثار انتظار
  13. انتظار از نظر خود امام عصر
  14. فرهنگ انتظار

 

مقدمه:

عاشورا تابلویی است به وسعت اندیشه عرفان که هر کس از منظری و به فرا خود ظرفیت وجودی خود می‌تواند از آن بهره‌مند شود. ما نیز از روزنی و یا پیمانه‌ای فقیرانه بر ساحل این اقیانوس سرخ بی‌کران و ناپیدا گام نهاده‌ایم. تا شاید ساقی کوثر باده پیمای عشق بر این مسکین نظری افکند و قطره‌ای از خم شهادت در کام  خشکیده بچکاند و قلب مرده را حیاتی دوباره بخشد که یأس از جنود ابلیس است. درک فرهنگ انتظار تابعی از انس با فرهنگ عاشورا است. آنکه با عاشورا آشنا نیست چگونه می‌تواند با انتظار آشنا شود انتظار برای چه پاسخ چرایی انتظار در عاشورا است. و منتظر واقعی کسی است که از کربلا عبور کرده باشد که کربلائیان نخستین منتظرانند مانند خون حسین(ع) هنوز و همیشه تاریخ در رگهای شیعه جوشان است و کسی را که این خون در رگ نیست منتظر تنوان خواند چه می‌گویم که شیعه نیست عاشورا و انتظار حسین و مهدی(عج) دو رویا هستند اما دو رویای صادقه که یکی تعبیر شده است و دیگر به زودی بافرج وجود مقدسش تعبیر خواهد شد نام نخست حسین(ع) شورآفرین است و نام دیگری مهدی(عج) – جهت بخش بارالها ما را عاشورایی کن. یا منتظر هر دو یکی است. هر چند دریغ است که عنان تلم از کف توسن عشق ربوده و به دست بی‌کفایت عقل سپارم اما چه می‌شود که در عصر توسعه به سر می‌بریم و یا برای معرفی آسمان از آئنه غبارآلود زمین مددی سازیم بارالها پرودگارا معبود را هر چه زودتر صبح عشق را برسان و توفیقی ده تا دولت کربلا و انتظار را دریابیم. عصری که به جای سخن از خاک فریاد رب‌الارب بر زبان‌ها نخواهد بود و جز هوس توسعه عشق هوسی در سرها نه اصلاً سر نه و اصلاً سر نه که حسین آموخت. با تن بی‌سر هم می‌توان در بیابان بلا سجده کرد و نرد عشق باخت و تاریخ را عشق آلوده و سرخ نمود. خدایا فرج کربلایی ما زا برسان که کربلائیان را کاسه صبر لبریز است.

 ((هدف از نهضت عاشورا))

به موجب سخنان امام حسین(ع) هدف از نهضت عاشورا احیاء دین و اصلاح امور اجتماعی مسلمین می‌باشد.

 

رضا قدرتی بازدید : 401 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم 92   ثارالله الهادی

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم ۹۲

 هیات ثارالله مسجد امام الهادی (ع)

شب اول اضافه شد …

 

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین و ماه محرم به تمامی‌‌ کاربران عزیز،مجموعه نوحه و مداحی از حاج محمود کریمی مداح اهل بیت که در شب های محرم ۹۲ که در هیات ثارالله مسجد امام الهادی (ع) برگزار شده رو برای شما عزیزان آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می‌توانید مجموعه نوحه و مداحی محرم ۹۲ از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم 92   ثارالله الهادی فرمت : MP3

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم 92   ثارالله الهادی  شب اول

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم 92   ثارالله الهادی دانلود بخش اول

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم 92   ثارالله الهادی دانلود بخش دوم

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم 92   ثارالله الهادی دانلود بخش سوم

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم 92   ثارالله الهادی دانلود بخش چهارم

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم 92   ثارالله الهادی دانلود بخش پنجم

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم 92   ثارالله الهادی دانلود بخش ششم

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم 92   ثارالله الهادی دانلود بخش هفتم

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم 92   ثارالله الهادی دانلود مجموعه کامل شب اول

رضا قدرتی بازدید : 505 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (1)

مقدمه

عاشورا تابلويي است به وسعت انديشه عرفان كه هر كس از منظري و به فرا خود ظرفيت وجودي خود مي‌تواند از آن بهره‌مند شود. ما نيز از روزني و يا پيمانه‌اي فقيرانه بر ساحل اين اقيانوس سرخ بي‌كران و ناپيدا گام نهاده‌ايم. تا شايد ساقي كوثر باده پيماي عشق بر اين مسكين نظري افكند و قطره‌اي از خم شهادت در كام  خشكيده بچكاند و قلب مرده را حياتي دوباره بخشد كه يأس از جنود ابليس است. درك فرهنگ انتظار تابعي از انس با فرهنگ عاشورا است. آنكه با عاشورا آشنا نيست چگونه مي‌تواند با انتظار آشنا شود انتظار براي چه پاسخ چرايي انتظار در عاشورا است. و منتظر واقعي كسي است كه از كربلا عبور كرده باشد كه كربلائيان نخستين منتظرانند مانند خون حسين(ع) هنوز و هميشه تاريخ در رگهاي شيعه جوشان است و كسي را كه اين خون در رگ نيست منتظر تنوان خواند چه مي‌گويم كه شيعه نيست عاشورا و انتظار حسين و مهدي(عج) دو رويا هستند اما دو روياي صادقه كه يكي تعبير شده است و ديگر به زودي بافرج وجود مقدسش تعبير خواهد شد نام نخست حسين(ع) شورآفرين است و نام ديگري مهدي(عج) – جهت بخش بارالها ما را عاشورايي كن. يا منتظر هر دو يكي است. هر چند دريغ است كه عنان تلم از كف توسن عشق ربوده و به دست بي‌كفايت عقل سپارم اما چه مي‌شود كه در عصر توسعه به سر مي‌بريم و يا براي معرفي آسمان از آئنه غبارآلود زمين مددي سازيم بارالها پرودگارا معبود را هر چه زودتر صبح عشق را برسان و توفيقي ده تا دولت كربلا و انتظار را دريابيم. عصري كه به جاي سخن از خاك فرياد رب‌الارب بر زبان‌ها نخواهد بود و جز هوس توسعه عشق هوسي در سرها نه اصلاً سر نه و اصلاً سر نه كه حسين آموخت. با تن بي‌سر هم مي‌توان در بيابان بلا سجده كرد و نرد عشق باخت و تاريخ را عشق آلوده و سرخ نمود. خدايا فرج كربلايي ما زا برسان كه كربلائيان را كاسه صبر لبريز است.

 

 

رضا قدرتی بازدید : 7598 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (4)

نــمـــــاز : بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر کرده خصوصیت مهم این فیلتر شکن این است که مانع میشود انسان با گناه کردن فیلترهایی بین خود و خدا ایجاد کند … اگر باور ندارید این آیه را بخوانید

” ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/۴۴ “

 

بدرستیکه نماز انسان را از فساد و فحشاء دور میکند


رضا قدرتی بازدید : 335 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (1)

دختران هرچقدر می توانند بد حجابی کنند : لباس های بدن نما بپوشند,در خیابان عشوه گری کنند,موهایشان را به نمایش بگذارند و….

 

 

3 عكس: تا مي توانيد شهوت راني و بدحجابي كنيد

 

 

 

بی خیال محرم و نامحرم فقط و فقط در این دنیا خوش باشید و با نامحرمان در خیابان ها اینگونه آب بازی کنید :

%جهت دیدن باقی مطالب و تصاویر به ادامه مطلب بروید %

رضا قدرتی بازدید : 691 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خدا


دعای روز شنبه

بسم الله الرحمن الرحیم

بِاسْمِ اللّهِ كَلِمَةُ المُعْتَصِمِینَ، وَمَقالَةِ المُتَحَرِّزِینَ، وَأَعُوذُ بِاللّهِ تَعالی مِنْ جَوْرِ الجائِرِینَ، وَكَیْدِ الحاسِدِینَ، وَبَغْیِ الظّالِمینَ، وَأَحْمَدُهُ فَوْقَ حَمْدِ الحامِدِینَ. اللّهُمَّ أَنْتَ الواحِدُ بِلا شَرِیكٍ، وَالمَلِكُ بِلا تَمْلِیكٍ، لاتُضادُّ فِی حُكْمِكَ، وَلا تُنازَعُ فِی مُلْكِكَ، أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّیَ عَلی مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ وَرَسُولِكَ، وَأَنْ تُوْزِعَنِی مِنْ شُكْرِ نُعْماكَ ما تَبْلُغُ بِی غایَةَ رِضاكَ، وَأَنْ تُعِینَنِی عَلی طاعَتِكَ، وَلُزُومِ عِبادَتِكَ، وَاسْتِحْقاقِ مَثُوبَتِكَ بِلُطْفِ عِنایَتِكَ، وَتَرْحَمَنِی بِصَدِّی عَنْ مَعاصِیكَ ما أَحْیَیْتَنی، وَتُوَفِّقَنِی لِما یَنْفَعُنی ما أَبْقَیْتَنِی، وَأَنْ تَشْرَحَ بِكِتابِكَ صَدْرِی، وَتَحُطَّ بِتِلاوَتِهِ وِزْرِی، وَتَمْنَحَنِی السَّلامَةَ فِی دِینِی وَنَفْسِی، وَلاتُوحِشَ بِی أَهْلَ أُنْسِی، وَتُتِمَّ إِحْسانَكَ فِیما بَقِیَ مِنْ عُمْرِی، كَما أَحْسَنْتَ فِیما مَضی مِنْهُ، یاأَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.


دعای روز یكشنبه

بسم الله الرحمن الرحیم

بِاسْمِ اللّهِ الَّذِی لا أَرجو إِلاّ فَضْلَهُ، وَلا أَخْشی إِلاّ عَدْلَهُ، وَلا أَعْتَمِدُ إِلاّ قَوْلَهُ، وَلا أُمْسِكُ إِلاّ بِحَبْلِهِ، بِكَ أَسْتَجِیرُ یاذا العَفْوِ وَالرِّضْوانِ مِنَ الظُّلْمِ وَالعُدْوانِ، وَمِنْ غِیَرِ الزَّمانِ، وَتواتُرِ الأَحْزانِ، وَطوارِقِ الحَدَثانِ، وَمِنِ انْقِضاءِ المُدَّةِ قَبْلَ التَّأَهُبِ وَالعُدَّةِ، وَإِیّاكَ أَسْتَرْشِدُ لِما فِیهِ الصَّلاحُ وَالإِصْلاحُ، وَبِكَ أَسْتَعِینُ فِیما یَقْتَرِنُ بِهِ النَّجاحُ وَالإِنْجاحُ، وَإِیّاكَ أَرْغَبُ فِی لِباسِ العافِیَةِ وَتَمامِها، وَشُمُولِ السَّلامَةِ وَدَوَامِها، وأَعُوذُ بِكَ یارَبِّ مِنْ هَمَزاتِ الشَّیاطِینِ، وَأَحْتَرِزُ بِسُلْطانِكَ مِنْ جَوْرِ السَّلاطِینِ، فَتَقَبَّلْ ما كانَ مِنْ صَلاتِی وَصَوْمِی، وَاجْعَلْ غَدِی وَما بَعْدَهُ أَفْضَلَ مِنْ ساعَتِی وَیَوْمِی، وَأَعِزَّنِی فِی عَشِیرَتِی وَقَوْمِی، وَاحْفَظْنِی فِی یَقْظَتِی وَنَوْمِی، فَأَنْتَ اللّهُ خَیْرٌ حافِظاً وَأَنْتَ أَرْحَمُ الرّاحِمِینَ. اللّهُمَّ إِنِّی أَبْرَأُ إِلَیْكَ فِی یَوْمِی هذا وَما بَعْدَهُ مِنَ الآحادِ مِنَ الشِّرْكِ وَالإِلْحادِ، وَأُخْلِصُ لَكَ دُعائِی تَعَرُّضاً لِلإِجابَةِ، وَأُقِیمُ عَلی طاعَتِكَ رَجاءً لِلإِثابَةِ، فَصَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ خَیْرِ خَلْقِكَ الدَّاعِی إِلی حَقِّكَ، وَأَعِزَّنِی بِعِزِّكَ الَّذِی لایُضامُ، وَاحْفَظْنِی بِعَیْنِكَ الَّتِی لاتَنامُ، وَاخْتِمْ بِالانْقِطاعِ إِلَیْكَ أَمْرِی، وَبِالمَغْفِرَةِ عُمْرِی، إِنَّكَ أَنْتَ الغَفُورُ الرَّحِیمُ.


دعای روز دو شنبه

بسم الله الرحمن الرحیم

الحَمْدُ للّهِ الَّذِی لَمْ یُشْهِدْ أَحَداً حِینَ فَطَرَ السَّمواتِ وَالأَرْضَ، وَلا اتَّخَذَ مُعِیناً حِینَ بَرَأَ النَّسَماتِ، لَمْ یُشارَكْ فِی الإِلهِیَّةِ، وَلَمْ یُظاهَرْ فِی الوَحْدانِیَّةِ، كَلَّتِ الأَلْسُنُ عَنْ غایَةِ صِفَتِهِ، وَالعُقُولُ عَنْ كُنْهِ مَعْرِفَتِهِ، وَتَواضَعَتِ الجَبابِرَةُ لِهَیْبَتِهِ، وَعَنَتِ الوُجُوهُ لِخَشْیَتِهِ، وَانْقادَ كُلُّ عَظِیمٍ لِعَظَمَتِهِ، فَلَكَ الحَمْدُ مُتَواتِراً مُتَّسِقاً، ومُتَوالِیاً مُسْتَوْسِقاً، وَصَلَواتُهُ عَلی رَسُولِهِ أَبَداً، وَسَلامُهُ دائِماً سَرْمَداً. اللّهُمَّ اجْعَلْ أَوَّلَ یَوْمِی هذا صَلاحاً، وَأَوْسَطَهُ فَلاحاً، وَآخِرَهُ نَجاحاً، وَأَعُوذُ بِكَ مِنْ یَوْمٍ أَوَّلُهُ فَزَعٌ، وَأَوْسَطُهُ جَزَعٌ، وَآخِرُهُ وَجَعٌ. اللّهُمَّ إِنِّی اسْتَغْفِرُكَ لِكُلِّ نَذْرٍ نَذَرْتُهُ، وَكُلِّ وَعْدٍ وَعَدْتُهُ، وَكُلِّ عَهْدٍ عاهَدْتُهُ، ثُمَّ لَمْ أَفِ بِهِ، وَأَسأَلُكَ فِی مَظالِمِ عِبادِكَ عِنْدِی، فَأَیُّما عَبْدٍ مِنْ عَبِیدِكَ، أَو أَمَةٍ مِنْ إِمائِكَ، كانَتْ لَهُ قِبَلِی مَظْلِمَةٌ ظَلَمْتُها إِیّاهُ فِی نَفْسِهِ، أَوْ فِی عِرْضِهِ أَو فِی مالِهِ أَوْ فِی أَهْلِهِ وَوَلَدِهِ، أَوْ غیْبَةٌ اغْتَبْتُهُ بِها، أَو تَحامُلٌ عَلَیْهِ بِمَیْلٍ أَوْ هَویً أَو أَنَفَةٍ أَو حَمِیَّةٍ أَو رِیاءٍ أَو عَصَبِیَّةٍ، غائِباً كانَ أَو شاهِداً، وحَیّاً كانَ أَو مَیِّتاً، فَقَصُرَتْ یَدِی، وَضاقَ وُسْعِی عَنْ رَدِّها إِلَیْهِ، والتَحَلُّلِ مِنْهُ، فَأَسْأَلُكَ یامَنْ یَمْلِكُ الحاجاتِ وَهِی مُسْتَجِیبَةٌ لِمَشِیَّتِهِ، وَمُسْرِعَةٌ إِلی إِرادَتِهِ، أَنْ تُصَلِّیَّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، وَأَنْ تُرْضِیَهُ عَنِّی بِما شِئْتَ، وَتَهَبَ لِی مِنْ عِنْدِكَ رَحْمَةً، إِنَّهُ لاتَنْقُصُكَ المَغْفِرَةُ، ولاتَضُرُّكَ المَوْهِبَةُ، یاأَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ، اللّهُمَّ أَوْلِنِی فِی كُلِّ یَوْمِ اثْنِینِ نِعْمَتَیْنِ مِنْكَ ثِنْتَیْنِ سَعادَةً فِی أَوَّلِهِ بِطاعَتِكَ، وَنِعْمَةً فِی آخِرِهِ بِمَغْفِرَتِكَ، یامَنْ هُوَ الإِلهُ وَلا یَغْفِرُ الذُّنُوبَ سِواهُ.

دعای روز سه شنبه

بسم الله الرحمن الرحیم

الحَمْدُ للّهِ وَالحَمْدُ حَقُّهُ كَما یَسْتَحِقُّهُ حَمْداً كَثِیراً، وَأَعُوذُ بِهِ مِنْ شَرِّ نَفْسِی، إِنَّ النَّفْسَ لأَمّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاّ مارَحِمَ رَبِّی، وَأَعُوذُ بِهِ مِنْ شَرِّ الشَّیْطانِ الَّذِی یَزِیدُنِی ذَنْباً إِلی ذَنْبِی، وَأَحْتَرِزُ بِهِ مِنْ كُلِّ جَبّارٍ فاجِرٍ، وَسُلْطانٍ جائِرٍ، وَعَدُوٍّ قاهِرٍ. اللّهُمَّ اجْعَلْنِی مِنْ جُنْدِكَ فَإِنَّ جُنْدَكَ هُمُ الغالِبُونَ، وَاجْعَلْنِی مِنْ حِزْبِكَ فَإِنَّ حِزْبَكَ هُمُ المُفْلِحُونَ، وَاجْعَلْنِی مِنْ أَوْلِیائِكَ فَإِنَّ أَوْلِیاءَكَ لاخَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلاهُمْ یَحْزَنُون. اللّهُمَّ أصْلِحْ لِی دِینِی فَإِنَّهُ عِصْمَةُ أَمْرِی، وَأَصْلِحْ لِی آخِرَتِی فَإِنَّها دارُ مَقَرِّی، وَإِلَیْها مِن مُجاوَرَةِ اللِّئامِ مَفَرِّی، وَاجْعَلِ الحَیاةَ زِیادَةً لِی فِی كُلِّ خَیْرٍ، وَالوَفاةَ راحَةً لِی مِنْ كُلِّ شَرً، اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ خاتَمِ النَّبِیِّینَ، وَتَمامِ عِدَّةِ المُرْسَلِینَ، وَعَلی آلِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ وَأَصْحابِهِ المُنْتَجَبِینَ، وَهَبْ لِی فِی الثُّلاثاءِ ثَلاثاً لاتَدَعْ لِی ذَنْباً إِلاّ غَفَرْتَهُ، وَلا غَمّاً إِلاّ أَذْهَبْتَهُ، وَلا عَدُوّاً إِلاّ دَفَعْتَهُ. بِبِاسْمِ اللّهِ خَیْرِ الأَسْماءِ، بِاسْمِ اللّهِ رَبِّ الأَرْضِ وَالسَّماءِ، أَسْتَدْفِعُ كُلَّ مَكْرُوهٍ أَوَّلُهُ سَخَطُهُ، وَأَسْتَجْلِبُ كُلَّ مَحْبُوبٍ أَوَّلُهُ رِضاهُ، فَاخْتِمْ لِی مِنْكَ بِالغُفْرانِ، یاوَلِیَّ الإِحْسانِ.


دعای روز چهارشنبه

بسم الله الرحمن الرحیم

الحَمْدُ للّهِ الَّذِی جَعَلَ اللّیْلَ لِباساً وَالنَّوْمَ سُباتاً، وَجَعَلَ النَّهارَ نُشُوراً، لَكَ الحَمْدُ أَنْ بَعَثْتَنِی مِنْ مَرْقَدِی وَلَو شِئْتَ جَعَلْتَهُ سَرْمَداً، حَمْداً دائِماً لایَنْقَطِعُ أَبَداً، وَلایُحْصِی لَهُ الخَلائِقُ عَدَداً. اللّهُمَّ لَكَ الحَمْدُ أَنْ خَلَقْتَ فَسَوَّیْتَ، وَقَدَّرْتَ وَقَضَیْتَ، وَأَمَتَّ وَأَحْیَیْتَ، وَأَمْرَضْتَ وَشَفَیْتَ، وَعافَیْتَ وَأَبْلَیْتَ، وَعَلی العَرْشِ اسْتَوَیْتَ، وَعَلی المُلْكِ احْتَوَیْتَ. أَدْعُوكَ دُعاءَ مَنْ ضَعُفَتْ وَسِیلَتُهُ، وَانْقَطَعَتْ حِیلَتُهُ، وَاقْتَرَبَ أَجَلُهُ، وَتَدانی فِی الدُّنْیا أَمَلُهُ، وَاشْتَدَّتْ إِلی رَحْمَتِكَ فاقَتُهُ، وَعَظُمَتْ لِتَفْرِیطِهِ حَسْرَتُهُ، وَكَثُرَتْ زَلَّتُهُ وَعَثْرَتُهُ، وَخَلُصَتْ لِوَجْهِكَ تَوْبَتُهُ. فَصَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ خاتَمِ النَّبِیِّینَ، وَعَلی أَهْلِ بَیْتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ، وَارْزُقْنِی شَفاعَةَ مُحَمَّدٍ صَلَّی اللّهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ، وَلاتَحْرِمْنِی صُحْبَتَهُ إِنَّكَ أَنْتَ أَرحَمُ الرّاحِمِینَ. اللّهُمَّ اقْضِ لِی فِی الأَرْبِعاءِ أَرْبَعاً اجْعَلْ قُوَّتِی فِی طاعَتِكَ، وَنَشاطِی فِی عِبادَتِكَ، وَرَغْبَتِی فِی ثَوابِكَ، وَزُهْدِی فِیما یُوجِبُ لِی أَلِیمَ عِقابِكَ، إِنَّكَ لَطِیفٌ لِما تَشاءُ .

دعای روز پنجشنبه

بسم الله الرحمن الرحیم

الحَمْدُ للّهِ الَّذِی أَذْهَبَ اللَّیْلَ مُظْلِماً بِقُدْرَتِهِ، وَجاءَ بِالنَّهارِ مُبْصِراً بِرَحْمَتِهِ، وَكَسانِی ضِیاءَهُ وَأَنا فِی نِعْمَتِهِ، اللّهُمَّ فَكَما أَبْقَیْتَنِی لَهُ فَأَبْقِنِی لأَمْثالِهِ، وَصَلِّ عَلی النَّبِیّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ، وَلاتَفْجَعْنِی فِیهِ وَفِی غَیْرِهِ مِنَ اللَّیالِی وَالأَیّامِ بِارْتِكابِ المَحارِمِ وَاكْتِسابِ المآثِمِ، وَارْزُقْنِی خَیْرَهُ وَخَیْرَ ما فِیهِ وَخَیْرَ ما بَعْدَهُ، وَاصْرِفْ عَنِّی شَرَّهُ وَشَرَّ ما فِیهِ وَشَرَّ ما بَعْدَهُ. اللّهُمَّ إِنِّی بِذِمَّةِ الإِسْلامِ أَتَوَسَّلُ إِلَیْكَ، وَبِحُرْمَةِ القُرْآنِ أَعْتَمِدُ عَلَیْكَ، وَبِمُحَمَّدٍ المُصْطَفی صَلَّی اللّهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ أَسْتَشْفِعُ لَدَیْكَ، فَاعْرِفِ اللّهُمَّ ذِمَّتِیَ الَّتِی رَجَوْتُ بِها قَضاءَ حاجَتِی، یاأَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ. اللّهُمَّ اقْضِ لِی فِی الخَمِیسِ خَمْساً لایَتَّسِعُ لَها إِلاّ كَرَمُكَ، وَلایُطِیقُها إِلاّ نِعَمُكَ، سَلامَةً أَقْوی بِها عَلی طاعَتِكَ، وَعِبادَةً أسْتَحِقُّ بِها جَزِیلَ مَثُوبَتِكَ، وَسَعَةً فِی الحالِ مِنَ الرِّزْقِ الحَلالِ، وَأَنْ تُؤْمِنَنِی فِی مَواقِفِ الخَوْفِ بِأَمْنِكَ، وَتَجْعَلَنِی مِنْ طَوارِقِ الهُمُومِ وَالغُمُومِ فِی حِصْنِكَ، وَصَلِّ عَلی مُحمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، وَاجْعَلْ تَوَسُّلِی بِهِ شافِعاً یَوْمَ القِیامَةِ نافِعاً، إِنَّكَ أَنْتَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ.


دعای روز جمعه

بسم الله الرحمن الرحیم

الحَمْدُ للّهِ الأَوَّلِ قَبْلَ الإِنْشاءِ وَالإِحْیاءِ، وَالآخِرِ بَعْدَ فَناءِ الأَشْیاءِ، العَلِیمِ الَّذِی لا یَنْسی مَنْ ذَكَرَهُ، وَلا یَنْقُصُ مَنْ شَكَرَهُ، ولا یخیب مَنْ دَعاهُ، ولا یقطع رَجاءَ مَنْ رَجاهُ. اللّهُمَّ إِنِّی أُشْهِدُكَ وَكَفی بِكَ شَهِیداً، وَأُشْهِدُ جَمِیعَ مَلائِكَتِكَ وَسُكَّانَ سَماواتِكَ وَحَمَلَةَ عَرْشِكَ، وَمَنْ بَعَثْتَ مِنْ أَنْبِیائِكَ وَرُسُلِكَ، وَأَنْشَأتَ مِنْ أَصْنافِ خَلْقِكَ، أَنِّی أَشْهَدُ أَنَّكَ أَنْتَ اللّهُ لا إِلهَ إِلاّ أَنْتَ، وَحْدَكَ لا شریك لَكَ وَلا عَدِیلَ، وَلا خُلْفَ لِقَوْلِكَ وَلا تَبْدِیلَ، وَأَنَّ مُحَمَّداً صَلَّی اللّهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ عَبْدُكَ وَرَسُولُكَ، أَدّی ما حَمَّلْتَهُ إِلی العِبادِ، وَجاهَدَ فِی اللّهِ عَزَّ وَجَلَّ حَقَّ الجِهادِ، وَأَنَّهُ بَشَّرَ بِما هُوَ حَقٌّ مِنَ الثَّوابِ، وَأَنْذَرَ بِما هُوَ صِدْقٌ مِنَ العِقابِ. اللّهُمَّ ثَبِّتْنِی عَلی دِینِكَ ما أَحْیَیْتَنِی، ولا تزغ قَلْبِی بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنِی، وَهَبْ لِی مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً إِنَّكَ أَنْتَ الوَهّابُ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَعَلی آل مُحَمَّدٍ، وَاجْعَلْنِی مِنْ أَتْباعِهِ وَشِیعَتِهِ، وَاحْشُرْنِی فِی زُمْرَتِهِ، وَوَفِّقْنِی لأَداءِ فَرْضِ الجُمُعاتِ وَما أَوْجَبْتَ عَلَیَّ فِیها مِنَ الطّاعاتِ وَقَسَمْتَ لأهْلِها مِنَ العَطاءِ فِی یَوْمِ الجَزاءِ. إِنَّكَ أَنْت ‌َالعَزِیزُ الحَكِیمُ.
اللهم عجل لولیك الفرج 

رضا قدرتی بازدید : 449 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

مداحی زیبا از مجتبی رمضانی برایشهدا((با بسم رب شهدا دفتر دل وا می کنم))



مداحی زیبا از مجتبی رمضانی برایشهدا((شهید گمنام سلام خوش آمدی))



مداحی  زیبا از  مجتبی رمضانی  برای شهدا((کربلای ایران))



مداحی زیبا از مجتبی رمضانی  برایشهدا((شهدای گمنام ))



مداحی زیبا از مجتبی رمضانی برایشهدا((مفقودالاثر))



با ذکر صلوات برای شادی روح همه شهدا و سلامتی امام و 
مقتدایمان دانلود کنید .

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما نسبت به این وبلاگ و کافی نت الماس خانلق چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 23,818
  • بازدید کلی : 137,224